emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

På det igen!

Publicerad 2016-04-01 20:25:47 i Allmänt,

Jag är så trött så tårarna rullar. 
Trött som i utmattad efter en natt med noll sömn. När klockan var 04:12 fick jag panik. Hon hade över 40 graders feber o visste inte var hon skulle ta vägen. Hon får sådana hemska feber ryck. Och då blir hon rädd o ledsen. 
Idag har hon inte sovit mkt. 20-3 min X2 efter en sådan natt??!! 

Jag blir knäpp. Nu sover hon dock efter att ha pumpat i henne alvedon. Det är också svårt. Ska man ge dem alvedon eller inte? Delade meningar. Ena läkaren säger tvärt nej! Medan den andra ifrågasätter varför man inte gett febernedsättande... 

Inte ätit mkt idag heller. Magen kurrar. Maken är iväg o handlar sushi. Jag ska ut i förrådet o hämta vitt vin. Jag kommer däcka efter en klunk! 


Så fruktansvärt synd om henne. Sedan klagar hon på magsmärtor. Precis samma symptom när hon hade lunginflammation. Men jag har klyxat henne. Ut kom en masssssssa bajs. 3 omgångar i 3 blöjor. Hoppas det släpper. Vi håller tummarna för att natten ska bli liiite bättre iallafall. 

Kram på Er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela