emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

Produktiv Helg

Publicerad 2016-04-11 21:40:54 i Allmänt,

Denna helgen har jag gjort en jäkla massa. 
Började redan på fredagen när jah slutade. Då drog vi till IKEA och första stoppet blev mat. För alla var vi hungriga. Sedan fick vi inhandlat det sista till skenorna i stora rummet (trodde vi) 
Sen hem och åt pizza i soffan, till ungarnas förtjusning! Inget spill så ni vet!! ;)

På lördag kl 09 var det 2:a gången som Axel var på BBKs fotbollsträning o han tyckte det var ännu roligare denna gången. Så kul! Medan grabbarna var där storstädade jag o Agnes. 
Dammsög, dammade, moppa golv, städa toaletterna nerbäddade och körde maskiner med tvätt. Fint!
När hon sovit middag cyklade vinner till stan så mamman kunde bränna lite pengar på 4 nya toppar. Agnes var så snäll inne i affären o tålmodig att hon fick plocka  lösgodis inne på hemmakväll för hela 5:- döds nöjd tjej!! 

Kom hem o Axel hade två kompisar över. Fullt ös. Men som tur var var det fint väder så de var ute mestadels. Jag o Agnes hann med en loppis också. 
På kvällen beställde jag o maken sushi från nya stället. Tummen upp! Så gott!

Söndag. Jag o Axel cyklade på ytterligare två loppisar. Sen putsade jag alla fönster på nedanvånigen. Kl 14 kom min morfar o Elsie och bror på besök.
Sen laga mat. God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela