emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

Lördag

Publicerad 2016-06-18 12:12:10 i Allmänt,

I torsdags hade vi lite Jaba aktivitet. 
Vi åkte över på Ven. Bodde på campingen i stugor. Spela kubb, lekte lekar, drack gott. Åt gott. Jag badade! Alla som känner mig vet att jag inte badar. Inte i svenskt vatten. Inte under 25 grader. MEN se vad som kan hända när man är i rätt sällskap. Kallt som fan med tanke på det ruggiga vädret men jag badade o var i minst 10 min. 


Det var en lyckad trip. Lagom sliten kom jag hem till familjen vid 16. Då spelade Sverige fotboll. Sen blev det pizza och lite mys. Vid 23 tackade jag för mig. Sjukt trött! 

Idag var det jag som tog Axel på fotboll. Sista träningen innan sommarens uppehåll. Kallt att stå stilla en timme kan jag säga. Brrrrr! Barnen fick kinderägg och fika och vi kaffe. 




Nu ligger lunchen i magen och vi ska strax iväg och plocka fläder i saxtorpsskogen. Mysigt! 


Borta bra men hemma bäst!! Hemma hos familjen är ändå bäst! 

// Malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela