emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

Axel 5år

Publicerad 2016-03-17 06:30:33 i Allmänt,

5år? I fem år har jag varit en mamma. 
Försökt vara den bästa mamman på alla plan. Öst på med oändlig massa kärlek. Rättat o felat. Stöttat o tröstat. 
Det är den största uppgiften genom livet- att uppfostra ett barn. 
Och kvittot får man efter massa år. Kommer man lyckas? Kommer han att få sunt förnuft? Kommer han bli kärleksfull o omtänksam och helt underbar med bra värderingar i livet?
Vet ni? Det e jag helt övertygad om att han kommer bli ❤️ 

Imorse "väckte" vi honom med skönsång. Han låtsades sova när vi sjöng o öppna ögonen nyfiket när vi slutade sjunga o la paketen framför honom. Goa unge!



Äntligen fick han sitt Playmobil flygplan!

Dagen har gått fort o vi hade världens finaste väder. Jag satt ute på lunchen en 15 min o var alldeles rosig om kinderna när jag kom in igen. 

Hämta hem barnen och började bygga ihop Axels nya lego han fick i morse. 
När pappan i hushållet kom hem drog vi till busfabriken. Det var vi och en annan familj. Perfekt! 
Käka middag där också. Avslutade med en slush

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela