emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

Bombdåd o kräk

Publicerad 2016-03-22 19:25:17 i Allmänt,

Ingen trevlig rubrik. Kräkningen är som ett sandkorn i Sahara. Mina varmaste tankar till alla de som blivit drabbade av de fruktansvärda som hänt Bryssel idag. 

Axel vaknade upp rosig om kinderna o febrig. Det dröjde inte länge innan han kräkte stackaren. Fick i han vätskeersättning och nyponsoppa. Han piggna till framåt lunch/em men tokdäcka i soffan vid 18:30 
Axels farfar kom förbi en runda. Jag pep ner en runda på stan. Jakten på påskäggens innehåll började. De blir bara ett litet rör smarties i äggen. Axel får ny vårmössa, kortärmad tröja och ett Olof lypsyl från Frost som han suckat över länge. 


Agnes får även hon en vårmössa och en tunika/klänning. 
De lär få påskägg med godis i så det räcker o blir över av övriga familjemedlemmar. 
Det blev god kycklinggryta till middag. Sen var jag tvungen o komma ut lite o få upp pulsen så jag o Agnes tog en rapp pw på exakt 20 min. Det räckte för att bh skulle bli svettig..! 
Har förresten enorm träningsvärk sedan gårdagens träning. My gaaaaaaaad alltså!! Snacka om otränad!! 

Nu sover som sagt Axel o hoppas han sover för natten o inte vaknar om ngn timme och ska vara uppe till midnatt.. 
Är ganska så trött efter lite vakentid i natt. Det är jah som har så svårt att somna om när jag vaknar. Sjukt störigt. 

Kram på er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela