emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

Lund, shopping, frissan

Publicerad 2016-03-14 21:38:05 i Allmänt,

Hej! Idag kl 09 var jag i Lund. 
Jag skulle skylta våra varor i ett stort skyltfönster. Kul!! 


Jag hade fått måtten veckan innan o byggt upp det på lagret. Kommer dit idag och ska bygga upp det o får reda på att expedithyllorna och tvn måste vara där. Men ok... Det sabbar bara mina planer totalt men jag fick lösa det ändå med lite fix. 

Dagen gick superfort. Efter jobb åkte jag ner i stan o gick o tittade i lugn o ro. 16:30 befann jag mig i frisörstolen. Underbart! 15 veckor sen sist och vi behövde inte klippa det. Blev slingor. Lite ljusare. Mkt finare ✌🏻️ 


Nu ikväll har vi delat på en kebabrulle och slagit in Axels alla paket. På onsdag fyller han hela 5 år!! Första femman! 
Då ska han få välja mat och vi ska ha en mysig dag bara vi familjen. 

Nu e klockan strax tio och jag ska upp o kolla ett avsnitt Greys tänkte jag. 

Imorgon är det träning som gäller 💪🏻 

Kram på er! 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2016-03-15 10:27:47

Så fint det blev, både skyltfönstret och din nya frilla👍🏻

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela