emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

Nappen borta

Publicerad 2016-05-17 21:15:38 i Allmänt,

Idag när jag hämtade Agnes ( Axel följde med en kompis hem) på dagis och vi satt i bilen på vägen hem sa hon "jag vill lämna mina nappar i affären" 
Vi har pratat om det innan att det snart är dax och att Axel lämnat dem där också etc, men då har hon bara sagt "vill inte" 
Så efter maten tog vi en påse hon och jag och samlade ihop napparna o sen hoppade vi in i bilen. 
Hon hade spetsat in sig på en docka i en bilstol i leksakstidningen och tur hade vi att de hade just en sådan!

Inga tvivel när hon lämnade fram napparna som betalning-mallig som få! 







Sötast o stoltast i världen!! 

Inga konstigheter när vi gick upp o la oss. Snutten följde med och hennes panda o katt. Som vanligt. Efter ett tag började hon fråga efter napparna men det påminde jag henne om att de har vi ju lämnat. Lite tjat och lite tårar men tillslut frågade jag om jag skulle ligga hos henne uppe i sängen och det ville hon. Jag pussade på henne o kramade om henne o berättade att hon var en sån duktig och stor tjej nu! 
Då vände hon sig om och somnade på två minuter. 
Lilla hjärtat, så fort det går. Om tre månade är hon för helskotta 3år?!?!!???

PS! Återstår och ser hur natten blir 😬

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela