emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

Sommaren är här!

Publicerad 2016-05-29 20:12:58 i Allmänt,

Vilken fantastisk helg vi haft! 
Underbar säger jag bara 👍🏻 
I fredags handlade jag gott grillat och vi premiärgrillade och satt ute. Snacka om gott! Nypotatis med en klick smör. Sallad. Flintastek och grillspjut och chilibea på det. Fantastiskt 👌🏻 
Axel lutade sig tillbaka och njöt mot solen och sa "Mamma, detta är den bästa dagen i mitt liv" 
Han var nöjd med andra ord! 

I lördags var det fotboll och Pw på fm. Sen cyklade jag o Axel till torget o handlade frukt. Massa frukt och svensk sparris som ska grillas. Vi packa med jordgubbar och annat gott och körde mot vårt smultronställe Vallåkra. Så underbart. Fikade o barnen lekte. 


Idag har vi jäst hemma. Jag fick världens finaste teckning av Axel. Den har jag ramat in och ska sätta upp på väggen vid min säng. 



Men kl 13 satt jag mamma Fredde o Andreas på hamnkrogen. Det blev räkor o vin! Mums! Kaffe hos oss sen. 
Sen kom Hs mamma på grill. Och supergott även idag minsann. Till efterrätt blev det grillad banan med choklad. 

Nu sover mina barn gott efter en superhärlig helg. 
Måndag imorgon och det är nästan lika härligt det med. 


Nu blir det ett avsnitt Bloodline innan jag checkar ut. 

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Jenny w

Publicerad 2016-05-29 22:56:01

Shit, kan inte fatta att ni premiärgrillade denna helgen 😄😄. Vi har redan tömt en gasoltub bara i maj månad 👍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela