emmamalinmaria.blogg.se

En mamma en fru och massa annat...

Söndag

Publicerad 2016-05-22 21:37:11 i Allmänt,

Axel vaknade 05:30??!! Hallå, nej inte acceptabelt. Han försökte en halvtimme till sen gick H ner med honom. 
Agnes o jag trynade vidare till 08:20👌🏻 

Sen tåg vi oss en runda med bilen. 
Hamnade på järavallen bland annat. 

Jag har mått skit idag. 
Magen är inte på min sida idag. 
Jag sov middag en timme innan också. Tror de gjorde sitt lite. Knappt ätit ngt alls idag. Inte haft ngn matlust alls. 
Så är det ibland. 

Igår lördag hade jag och Axel en härlig dag på stan. Vi hade bestämt att vi skulle handla frukt på torget. Vi tog cykeln neråt. Pappa/morfar hängde på. 
Vi handlade: 
2 lådor jordgubbar
2 pkt hallon
6 nektariner 
4 äpplen 
1 vattenmelon. 
85:-! Sjukt sjukt billigt. 
Sen lunchade vi på Maddes och Fredde joina oss också. 

En bra lördag helt enkelt. 
När barnen var nattade satte vi på en film som lät sådär riktigt riktigt bra men som var rena skitet. Sömnpiller deluxe. 
Stängde av och gick o la oss istället. 

Men nu e det söndag och imorgon måndag, inte mig emot. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela